راهکارهای شرکت‌های موفق در دوران رکود

چگونه باید با موضوع مواجه شد تا شرکت‌ها با موضوعات افزایش هزینه و کاهش درآمد مواجه نشوند؟

شرکت‌های موفق در ایران هنگام رکود اقتصادی، اقدام به تلاش مضاعف و سرمایه‌گذاری برای دوران طلایی اقتصادی می‌کنند. این شرکت‌ها، تمرکز خود را روی راهکارهایی برای فروش بیشتر با هزینه‌ بسیار کمتر قرار داده تا میزان درآمد خود را در این مسیر ثابت نگهدارند.

از جمله اقدامات تبلیغاتی ارزان‌قیمت و پربازده که این شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، می‌توان به مواردی چون: تبلیغات پیامکی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات و ارتباط با مشتریان سابق خود اشاره کرد.

همچنین این شرکت‌ها تاکید زیادی به فروختن محصولات بیشتر به مشتریانی را دارند که یک‌بار از آنها خرید کرده‌اند. از این رو استفاده از پیامک سفید و سیستم‌های ارسال ایمیل برای ارتباط با مشتریان جزو اولویت‌های بالای حفظ شرکت‌ها در دوران رکود بازار است.